21.05.2014

Нові технології DMS в галузі зовнішньої реклами

Компанія ТОВ «Борди України Медіа» розробила і впровадила нову систему віддаленого моніторингу роботи динамічних рекламних конструкцій.

У період інформаційної епохи автоматизація бізнес- процесів є основоположним чинником підвищення конкурентоспроможності підприємств усіх сфер діяльності. Зовнішня реклама так само не залишилася осторонь. Оператори ринку перебувають в постійному пошуку нових і ефективних технологій, що дозволяють в комплексі або частково підвищити рівень обслуговування своїх клієнтів.

В умовах обмеженого простору і постійного підвищення орендної плати за землю, з метою збереження нормативного порога рентабельності, оператори змушені збільшувати кількість рекламних площин за рахунок установки динамічних конструкцій. Однак при експлуатації призматрони або скрол багато стикаються з банальною проблемою - механізму (динаміці) властиві поломки, які можуть спричинити за собою зриви рекламних компанії: сюжет або зовсім не доступний для цільової аудиторії, або його видно частково.

 Як правило, оператори зовнішньої реклами, з метою виявлення подібних поломок, з періодичністю в 2-3 дні виконують об'їзди рекламних конструкцій.

Наскільки дані заходи ефективні - велике питання, адже навіть при виявленні зупинення призматрона і його моментального налагодження ніхто не дасть гарантії, що він не стояв ці самі 2-3 дні. А якщо трапилася серйозна поломка редуктора або блоку управління, термін простою рекламоносія може збільшиться.

При аналізі ринку рекламних конструкцій виявилося, що до цих пір не існує жодної системи, яка б комплексно вирішила дану проблему.

У зв'язку з тим, що в сучасному суспільстві всі переходять до автоматизації бізнес-процесів, відділом розвитку і логістики оператора зовнішньої реклами ТОВ «Борди України Медіа» Корпорації DMS була розроблена система віддаленого моніторингу роботи динамічних рекламних конструкцій.

Схема роботи системи віддаленого моніторингу роботи динамічних рекламних конструкцій досить проста.

Система моніторингу складається з GPS / ГЛОНАСС обладнання та Web- Інтерфейсу. Устаткування встановлюється на динамічну рекламну конструкцію. Шляхом передачі сигналу через супутник, дані про технічний стан конструкції зберігаються на сервері і відображаються в режимі реального часу на інтернет ресурсі, шляхом їх представлення на електронній карті.

Функціональні можливості даної системи полягають в наступному:

- Формування статистики роботи і зупинки динамічних рекламних конструкцій;

- Інформація про місцезнаходження і стан контрольованих об'єктів відображається на електронній карті робочого місця диспетчера;

- Формування денних та щомісячних звітів за статистикою роботи динамічних рекламних конструкцій.

- Для контролю стану динамічної рекламної конструкцій досить мати будь-який портативний пристрій або стаціонарний комп'ютер з виходом в інтернет.

- Контроль роботи динамічних рекламних конструкцій може здійснюватися одночасно кількома співробітниками.

При поломці динамічної рекламної конструкції, диспетчер здатний не тільки моментально встановити факт зупинки він відразу бачить причину поломки і протягом 24 годин бригада відділу експлуатації «Борди України Медіа» її ліквідує.

У DMS вдалося створити систему, вигідну як для операторів, так і для рекламодавців.

Дана система дозволить оператору підвищити рівень технічного обслуговування динамічних конструкцій, моментально реагуючи на будь-яку несправність; мінімізувати витрати на обслуговування конструкцій; підвищити ефективність роботи співробітників, що відповідають за технічне обслуговування і найголовніше полягає в тому, що рекламодавець буде впевнений в тому, що його сюжет буде доступний для потенційних клієнтів, дотримана запланована частота показів і відсутня ймовірність «простою» конструкції.

Система моніторингу буде розвиватися і далі, в планах не тільки технічний напрям розвитку, як наприклад, впровадження моніторингу рівня зарядки акумулятора, а й впровадження даного механізму в BRM - системи єдиного інформаційного простору.

Для довідки: Рекламне агентство «Борди України Медіа» - оператор зовнішньої реклами України, засноване в 2005р. Адресна програма складається з 1212 площин 3 * 6м , 42 площині - 1,2 * 1,8 м , 5 конструкцій 3 * 60м і 2 - 3 * 4м в 27 містах України. За даними аналітичної компанії Doors Consulting займає 8 -е місце на Україні і 2 - е - в Донецьку у форматі 3 * 6м.

www.bordy.ua